Newchic şikayet bu şikayetler inanılmaz !



İnternette gezinirke Newchic şikayet başlığı altında birçok şikayetle karşılaştım. Newchic şikayetleri ile ilgili bir araştırma yaparak okurlarımı Newchic şikayet ile ilgili ben de bilgilendirmek istedim. Bu yazımda Newchic şikayet ile ilgili size her şeyi derledim iyi okumalar.

Kim bu Newchic  | Newchic şikayet 

Newchic dünyanın birçok ülkesine kıyafet aksesuar v.b ürünlerin perakende satışını yapan online bir mağaza. Bu mağaza ucuz ve güzel ürünlere sahip olmasıyla ün salmıştır. Bu sebeple birçok kişi bu mağazayı tercih etmekte. Fakat son zamanlarda newchic şikayet konuları patlak vermeye başladı. Gerek ekşi sözlükte gerek şikayetvar'da hep newchic şikayet başlıkları görmeğe başladık. Neden ve nasıl newchich şikayetleri var bunlara az sonra değineceğim. Önce site içinde birkaç gezinti yaptırayım :)


Newchic göz dolduran ürünleri :) | Newchic şikayet



Anasayfadaki ürün daha şimdiden
ilgimi çekti :)









Bence satılan ürünlerin çok farklı bir tarzı var :)









Newchic şikayetleri


Newchic şikayet konularına baktığımda en çok karşılaşılan. Seçtiğiniz üründen farklı bir ürün göndermeleri. Newchic'ten alışveriş yaparken satıcı ile bol bol mesajlaşın farklı bir ürün gönderilmesine hazırlık olun :)
 aşağıda sizinle örnek bir newchic şikayet konusu paylaştım;

Şüphem üzerine kapıda ödeme yöntemiyle aldım ve sipariş ettiğim gömleklerden alakasız 2 adet t-shirt geldi. Tişörtler kaliteli güzel olsa İçim çok yanmazdı. İşin daha trajikomik tarafı sitedeki iletişim bilgilerinden numarayı buldum ve aradım. Telefon açılıyor ve arkadan dalga geçer tarzda bir müzik çalıyor.
Bu newchic şikayet konusu gerçekten can sıkıcı tabi bir yandan da insan hayret ediyor :)

Bu da farklı bir newchic şikayet konusu;

New chic firmasından 8 adet gömlek sipariş etmiştim 1'e 1 kampanyası ile. Kargo elime ulaştı ve açtığım zaman şok oldum zira bana 8 tane rengarenk Lacoste t-shirt göndermişler bedenleri de oldukça çeşitli m-l-XL hepsinden var. Müşteri hizmetlerini 8 kere aradım sanırım. En kısası 3 dakika en uzunu 34 dakika olmak üzere beklememe rağmen asla ulaşamadım. Kendi sitelerinde yazan numarayı da, kargo üzerinde gelen müşteri danışma hattını da denedim asla olmuyor. Ücretini kapıda ödemiştim, kargocuyu geri göndermek istediğimi söyleyerek aradığımda ilk olarak firmayla görüşmem gerektiğini zira kabul etmeyip geri gönderdiklerini ve bunu defalarca yaşadığını söyledi. Bir an önce bu sorunun çözülmesini istiyorum. Yanlış ürün gönderip bir de geri geleni kabul etmemek ne demek? İnsanlarla dalga mı geçiyorsunuz? Şikayetim 2 gün içerisinde çözülmediği takdirde Tüketici Hakem Heyeti'ne dava başvurusunda bulunacağım bunu size internet siteniz üzerinde de belirttim. 

Siz de newchic deneyiminizi diğer annelerle paylaşın. Memnun kaldınız mı? yoksa sizin de newchic şikayet konunuz var mı?
Share on Google Plus

About Kadınlar Yorumluyor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder