Jenny Willy Bebek Bezi Fiyatı Ve Yorumları 2022, Bim Bebek Bezi

jenny willy bebek bezi fiyatları
Artan bebek bezi fiyatlar ve zorlaşan yaşam koşulları bizi en ucuz bebek bezi fiyatları arayışına çıkarmaktadır. En uygun fiyatlarla adından söz ettiren BİM market elbette en önemli ihtiyaçlardan birisi olan bebek bezi için de tercih edilen marketlerden oldu.Bim bebek bezleri ürünlerinin en çok arananı Jenny Willy bebek bezidir.


Jenny Willy Bebek Bezi Yorumları

Bebek Bezi, bebeğinizin tuvalet alışkanlığını kazanana dek almakla yükümlü olduğunuz en önemli gereksinimlerden biridir. Sürekli almak zorunda olduğunuz için Bebel Bezi Fiyatları sizi en çok ilgilendiren konulardan biridir. Çünkü sürekli artan bebek bezi fiyatları bütçenizi sarsabilmektedir. Bebek bezi fiyatları sizin için oldukça önemlidir fakat önemli olan bir diğer konu da bebeğinizin rahatlığıdır.

Bebek bezi fiyatları arttıkça bebeğinizin rahatlığının arttığını huzurunun arttığını düşünebilirsiniz fakat bu çoğu zaman yüksek fiyatlar ödedikçe kaliteli bir ürün aldığınız yanılgısına neden olduğunuz durumdur. Peki Bim Jenny Willy bebek bezi için aynı şeyi söyleyebilir miyiz?

bebek bezi
Jenny Willy bebek bezi kullanan annelerin en çok şikayette bulundukları konu bezin oldukça yoğun bir kokuya sahip olduğudur. Jenny willy bebek bezinin rahatsız edici kokusu anneleri bu bebek bezini bebek bezi fiyatları olarak en uygun olsa da kullanmak konusunda caydırıyor.Jenny Willy bebek bezi kullanan annelerin bir diğer şikayeti de, jenny willy bebek bezinin kullanımından kısa bir süre sonra bebeğin pişik olması. Jenny willy bebek bezi fiyatları olarak diğer bebek bezi çeşitlerine göre çok uygun olabilir fakat jenny willy bebek bezine ait bu şikayetler bim bebek bezinin aslında çok kalitesiz olduğunu gösteriyor.

Jenny Willy Bebek Bezi Alınır mı?

Bim bebek bezi olan Jenny Willy bebek bezi fiyatları diğer bebek bezi fiyatlarına göre en uygunu buna şüphe yok fakat annelerin şikayetleri de dikkat edilmeyecek gibi değil. Jenny willy bebek bezi hakkındaki şikayetler bebeğinizin sağlığını zedeleyeceği konusunda şüphe uyandırıyor. Bu konuda diyebileceğim son şey evet jenny willy bebek bezi fiyatları oldukça ucuz fakat alıp almamak size kalmıştır.

Jenny Willy Bebek Bezi Fiyatları?

Jenny Willy bebek bezi fiyatları piyasadaki diğer bebek bezleri olan molfix bebek bezi ve prima bebek bezi fiyatlarına göre 10-15 TL daha uygun fiyatlarındadır. Jennly Willy bebek bezi fiyatlarının bu derece uygun olmasından dolayı tercih edilmektedir. Fakat Molfix ve Prima bebek bezi ile yarışamayacak kalitede olduğunu düşünüyorum.

Jenny Willy mi Molfix mi Prima mı ?

Jenny Willy bebek bezi fiyatları molfix ve prima bebek bezi fiyatlarına göre daha uygundur daha önce de dediğim gibi fakat kalite anlamında asla molfix ve prima ile yarışamaz. Seçiminizi buna göre yapın Bebek bezi fiyatlarına göre uygunluk mu yoksa kalite mi arıyorsunuz?


Bebek bezi fiyatları, bebek bezi kampanyaları ile ilgili yazılarıma devam edeceğim yorumlarınızla sitemize gelen diğer ziyaretçilerimizi aydınlatın bilgi paylaştılça çoğalır sitemi takip etmeye devam edin. sevgilerle.

Jenny Willy Bebek Bezi Neden Tercih Ediliyor?

Jenny willy bebek bezi fiyatları diğer bebek bezi fiyatlarına nazaran her zaman daha uygun olmuştur. Annelerin bim bebek bezi kalitesi açısından şikayetleri bulunsa da bim bebek bezi fiyatlarının uygun oluşu ve bazı bebekleri rahatsız etmeyen bebek bezi oluşundan ötürü bazı anneler de memnun kalmakta. Daha iyi bir sonuç için jenny willy bebek bezi alıp bebeğinizde deneyebilirsiniz. Eğer bir rahatsızlık duymuyorsa bulabileceğiniz en uygun bebek bezi fiyatı ile bim bebek bezini kullanabilirsiniz.

Jenny Willy Bebek Bezi Fiyatları 2022

Jenny Willy Bebek bezi fiyatları dolar kurunun artışıyla güncellendi. Bebek bezi fiyatları 2020 ile yazımı güncelledim.

İşte Bim Jenny Willy Bebek bezi 2020 fiyatları;

  • Jenny Willy Çocuk Bezi 74 adet 33,90 TL
  • Jenny Willy Bebek Bezi Maxi 44 adet 17,95 TL
  • Jenny Willy Bebek Bezi Midi 50 adet 17,95 TL
  • Jenny Willy Bebek Bezi Mini 60 adet 18,90 TL
  • Jenny Willy Yenidoğan Bebek Bezi 60 adet 18,90 TL

Şimdi de Jenny Willy Bebek Bezi Fiyatları 2022'e Bakalım

İşte Bim Jenny Willy Bebek bezi 2022 fiyatları;

  • Jenny Willy Çocuk Bezi 74 adet 43,90 TL
  • Jenny Willy Bebek Bezi Maxi 44 adet 27,95 TL
  • Jenny Willy Bebek Bezi Midi 50 adet 27,95 TL
  • Jenny Willy Bebek Bezi Mini 60 adet 28,90 TL
  • Jenny Willy Yenidoğan Bebek Bezi 60 adet 28,90 TL

Jenny Willy Bebek Bezi 2022'de tercih edilen bebek bezi

Şunu gözlemledim, anneler artık jenny willy'i tercih ediyor ve memnun olan birçok anne var. Prima bebek bezi ve molfix bebek bezi gibi bebek bezleri daha çok güven veriyor gibi gözükse de herkes bunların sadece para tuza olduğunu düşünüyor. Jenny Willy Bebek bezi de en az molfix bebek bezi kadar memnun bırakıyor. jenny willy bebek bezi 2022'de adından çok söz ettirecek bebek bezi. Gelen tepkilerden sonra gidi alıp denedim gerçekten memnun kaldım molfixi bırakıp şu an jenny willy bim bebek bezi kullanıyorum. Siz denediniz mi ne düşünüyorsunuz?

Başka hangi bebek bezini tercih edebilirim?

Annelerin son zamanlarda en çok kullandığı bebek bezi Jenny willy bim bebek bezi olmasına rağmen büyük bir kesim de bebeland bebek bezi kullanmaktadır. Detaylı bilgi için bebeland bebek bezi kullananlar yazımı okuyabilirsin. Bunun yanında yeni yeni popülerleşen A101 Soffio bebek bezi de kullanan anneler var.

Bim Jenny Willy Bebek Bezi Yenidoğan için Yorumlar?

Artan enflasyon nedeniyle ailelerin en uygun fiyatlı bebek bezi arayışı artmış durumda. Ailelerin ilk aklına gelen bim bebek bezi fiyatı olmakta. Bim Jenny Willy Bebek Bezi de bu sebeple çok merak ediliyor. Bim Jenny Willy Bebek Bezi Yenidoğan bebekler için de çok tercih ediliyor. Ailelerin çoğu herhangi bir sorun yaşamadan kullanmış. Bim Jenny willy bebek bezi son zamanlarda kalitesini arttırdı ve birçok ailenin tercihi oldu.

Kartımdaki Puanlarla Nasıl Bebek Bezi Alabilirim ?

Bankalar artık herkesin kartına puan yüklüyor avantajlar tanımlıyor. Bu puan ve avantajları nerede kullanabileceğiniz alışverişinizi nasıl bedavaya getirebileceğinizi öğrenmek istiyorsanız Kartımdaki Puanları Nerede Kullanabilirim Nerede Geçer? yazımı okumanızı şiddetle tavsiye ederim :)
Share on Google Plus

About Kadınlar Yorumluyor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

40 yorum:

  1. çok saçma bir yazı olmuş açıksaı ürün kötüleme yapmışsınz. benim oğlumda prima alerji yaptı diye diğer bebek bezlerini denemeye başladık ve son çare bim bebek bezini kullandık. ajerjik bir durum olmadığı gibi çocukta rahat etti. bu durumda prima benim için en kötü bebek bezi bim en iyisi diyebilirim. fakat bu mevzu çocuğunuzun cildi ile ilgili göreceli bir durumdur. bir ürün kötülenmeden önce bunları iyi araştırmalısınız zira bunun örneğini bir çok tartışma sitesinde, ki türkiyenin önde gelen bilgisayar elektronik formlarından biri DH de dahi bebek bezi konuları yer alıyor ve burda bu şekilde çok örnek mevcut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorm size prima bnm oglumdada pisik yapti resmen kotuleme yapmslar bn cok memnun kaldm bim bezinden bni rahatsz Eden tek sey parfumlu kokusu braz agrdi ama anlattilar gbi kotu bi bez degil zor zamanlar da insana ilac gbi geliyo

      Sil
    2. Bence de harika bir bez prima kullandım ilk doğum sonrası iyi gibi geldi ikinci çocuğum kızımda da onu alayım dedim demez olaydım molfik pirima hagıss ne varsa aldım komsum kayserilirdir kendisi 🤣🤫 binden alsana dedi aldım alış o alış üçüncü çocuğumda da onunla başladım ELHAMDÜLİLLAH ilk çocuğumda ne gereksiz bir yıl geçirmişim hem birde öğrendimki pirima kısırlık gibi rahatsızlıklar da yapabilir miş İsrail malı nede olsa herşey beklerim bide kazık atıyorlar sağlığımızla oynuyorlar yazık bu millete

      Sil
    3. Merhaba kızım bir buçuk yaşında hep prima kullandık bir ara çok küçüktü molfikse geçtim pişik olacak gibi oldu. İlginç olan sonra prima döndüm bir ara da prima da pişik oldu Bayaa sürdü. Dün ilk kez jenny bebek bezini denedim eşim almış emin değildim. Islaklık hissi çok yaşar gibi geldi. Sabah uyandı ve dün gece erken yatmıştı bez çok erken takılmıştı gecede değiştirmemişim kesin kötü oldu derken bezte neredeyse hiç evt hiç Islaklık hissi yok. Devam edicem bakalım ilerleyen zamanda nasıl olacak ama beni şimdilik olumlu anlamda şaşırttı.

      Sil
  2. evet haklısınız benim bebekte de molfiks kullandık ama rişik yaptı. şimdi bu ürünü seve seve kulanıyorum ve herhangi bir problemimiz yok. daha emici ve daha kullanışlı.

    YanıtlaSil
  3. 1. çocukta huggies ile çocuk rahat etti 2. çocukta Jenny Willy ile.
    iki çocuktada tüm markaları belli bir süre denedik ama Jenny Willy kesinlikle kötü bir bebek bezi değil.

    YanıtlaSil
  4. Bencede resmen karalama kampanyası olmuş gayet güzel bi bebek bexi

    YanıtlaSil
  5. Cok sacma yorumlar ben kullaniyorum pisik derdinden kurtuldum baska bezler pisik yapiyordu surekli jenny willy kotu bir bebek bezi degildir

    YanıtlaSil
  6. Bende suan.kullanıyorma ve cok da memnunum bimin bezinden neyle bu kanıya vardınizki kötüdür derken?

    YanıtlaSil
  7. Hem uygun hem güzel bi bez.

    YanıtlaSil
  8. Ben de kullandım hâlâ kullanıyorum ve cok memnunum denediğim her bez pisik yaptı bu hariç

    YanıtlaSil
  9. Prima pişik yaptı göz göz yara oldu yavrumun altı, hepsini denedim molfix iyi ama arkadan çok kaçırıyor bakalım şimdi bu bezi kullanacağız.

    YanıtlaSil
  10. Bende ilk defa deneyecem tavsiyeniz nedir iyi bir bez mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şuanda kullanıyorum hiç memnun değilim çok sızıntı yapıyor hiç iyi degil tavsiye etmiyorum

      Sil
  11. Parasına göre gerçekten gayet iyi bundan önce komili kullanıyordum fakat çocuğun altını her açtığımda çiş taşmış oluyordu bimin bezine geçtik ne taşma kaldı ne pişik

    YanıtlaSil
  12. Bizlerde kullanıyorum fiyat performans olarak bir numara yazıda kötülemişsiniz ama yanılıyorsunuz çok memnunuz

    YanıtlaSil
  13. Hakikaten çok güzel bir bebek bezi geceleri sleppy kilot bez kullaniyoruz gunun giger saatleri bim bebek bezi hic bir pisik sorunumuz yok gayet memnunuz

    YanıtlaSil
  14. Ben prima kullaniyorum sizdirma yapiyor ilk cocugum bole sorunla karsi karsiya gelmemisdim ikincisi gece yatarken takiyorum sabah sizdirma yapmis komple cocuk islak takmasam bundan daha iyi diyorum diger bezleri denemedim ama deniyecem prima kaliteyi berbat etmis bosuna para basmiyacam bimi deniyecem elimdeki bezler bitince boyutu pamugundan calmislar adetden isim yapmis bi firma berbat etmis kendini kotu dedigin bezle baya fark var nasilsa sizdiriyor varsin olsun primaya elveda jellye merhaba paramda aylik 50 karda olurum

    YanıtlaSil
  15. Dörduncu çocugumuda bimin beziyle buyutuyorm coook memmunum.bicok bez denedik.hem kalite hem ucuz.

    YanıtlaSil
  16. Prima premium care kullandık ve sürekli sızdırdı sonra aktif bebek kullandık primanın oda çok sızdırdı sleepy kullandık yan bantları çok sert bambu lu kilot bez olanı da o kadar yumuşak değil Lastik kısmı çok rahatsiz edici ve içine idrarı tam hapsetmiyo sızıntı yapmıyo ama koku yapıyo evy baby de güzel sızıntı yok fakat çok kötü kokuyu dışarı veriyo bi defa bile idrar yapsa dışarı buram buram pis koku geliyo yumuşaklık olarak sleepy den iyi goon premium soft kilot bezi çok güzel tüm gece bebeğim içinde rahat akşama kadar da aynı şekilde ne koku var ne sızıntı pamuk gibi yumuşak ve çok rahat bantlısı bazen sızdırma yapıyo fakat kilot bezi çok iyi

    YanıtlaSil
  17. Bebeğim 2.5 aylık molfix kulladim ve hep sızdırdı. Şimdi ilkkez bugün bimin bezini taktım ve kakayi sızdırdı. Diğer adetlerde de aynısını yaparsa tuketiciler heyetine şikayet edicem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer sürekli sızdırmayla karşı karşıya kalıyorsan bez numaranı büyütmen lazım

      Sil
  18. benim oglum 6 aylık dogdugundan beri Bimin jenyy wilyy kullanıyorum Bi ara pişik oldu bezdendir dedim ddgiştirdim ama boş daha çok pişik oldu anladımki bezden degildir yedigim bişey dokunmuştu. Bazen de sızdırıyordu ama bezden degil 1 numara büyük beden alın tavsiye ediyorum Bim in bezini ☺️

    YanıtlaSil
  19. Kötüleyen hiç kimseye asla ve asla inanmıyorum 2 çocuğumu da bin den aldığın jenny willy bez ile büyüttüm ilk çocukta insan hep duyduğu ile hareket ediyor prizmadan gördüğüm maddi manevi zararı anlatamam can bebe de gzl ama bim den aldığım bez de ne pisik gördüm ne maddi zarar emeği olanlardan ALLAH razı olsun ALLAH daha çok kazandırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bezın üretim yerinde çalıştığım için güvenle alıyorum dağa önce evyap evy beyb yı yapan firma yapıyordu. Şimdi ise kendı fabrikasını kurmuş BİM kendı üretiyor. Bız memnunuz.

      Sil
  20. Ben sürekli kullanıyorum çok memnunum boşuna karalamayın bezi

    YanıtlaSil
  21. Ekiz kizlarima kulaniyorum su an cok memunum.ilk oglumu molfiksle buyutdum.bimin beziyle bir farki yok

    YanıtlaSil
  22. Primadan sonra bütçem yetmediği icin ucuz beze geçmeye karar vermiştim her bezi denedim çocukta pişik yaptı aksine Molfix bezi sizdiriyodu .birinin tavsiyesi üzerine öğrendim bimdeki bezi gerçekten harika ne sızdırıyor ne pişik yapior kokusunda harika ikinci çocuğuma hamileyim ve tekrar o bezi kullanacagim

    YanıtlaSil
  23. ben toptan almak istiyorum ne kadar fiyat ları

    YanıtlaSil
  24. çok almak istiyorum 05342532558

    YanıtlaSil
  25. Bende kullanıyorum bebegime hem çok uygun hemde pişik gibi bir problem yaşamadım

    YanıtlaSil
  26. Hiç denemedim ama denemeyi düşünüyorum

    YanıtlaSil
  27. Önlem almayinda ne alırsanız alın. Normal bir bizden günde 3 tane kullanırsın.onlem markalidan 6 tane kullanitsin. Sızdırma ve koku yapiyor. Ayrıca çocuğun poposunda emanet gibi duruyor. Çiş aynı yerde toplanıyor. Bu durumda cocugun arkasında sürekli top gibi yumak gibi bir fazlalık görürsünüz.

    YanıtlaSil
  28. Bende ilk Prima kullandım bebeğim hep pişik oldu sonra Molfix kullandım iyiydi ama pahalıydı şimdi kullanıyorum çok güzel ve çok uygun herkeze tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  29. Ben ilk defa kullanıcam biraz tereddüt ediyorum

    YanıtlaSil
  30. BİM in bebek bezi yorumlarının hepsi 2-3 kişi tarafından yapılmış inandırıcı gelmedi bana

    YanıtlaSil
  31. Bezlerinizden calmizsiniz cünkü eski bezleriniz sizdirma yapmiyordu bunlar hicde sağlikli degil cünku cocugun ustu basi yas oluyor

    YanıtlaSil