Bebek Bezi Fiyatları Tecrübelerimi Aktarıyorum

Bebek bezi fiyatları, bebek bakımı, bebek sağlığı, hepimizi çok yakından ilgilendiren en önemli konulardan. Bebek bezi fiyatları, kalitesi çok ciddi araştırma gerektiren konular. Hem bütçemiz hem bebeğimizin sağlığı için bebek bezi özenle seçilmeli. Bebek bezi fiyatları özenle araştırılmalı. En çok tartışılan konuların başında hangi bebek bezi? molfix mi primamı geliyor. Bu konularda bir annemizin tecrübelerini size aktarıyorum keyifli okumalar.. merhaba.. oğlum şu günlerde 5 aynı bitirdi. *ben de biraz forumlarda takılan çoğu anne bunun gibi bebeğim yeni doğduğunda prima premiumcare ile başladım. çok fazla da iyi etmişim. bebekler yenidoğduklarında çok aşırı çok kaka yapıyor ve öteki bez olsa nasıl kafa ederdim bilmiyorum. bu bezin kötü denebilecek 2 tarafı mevcut: fiyatı çoğu bezin yaklaşık 2 katı ve petek dokusu bebişin poposuna yapışabiliyor sebebiyse kakayı tamamen emiyor. o zaman yaş mendilimiz de uni baby yenidoğandı..şimdi çakmaları çıktı ama uni baby gerçekten yalnızca pamuk ve sudan oluşuyor. (ha sonra dedim kli madem yalnızca pamuk ve su, evde olduğum zamanlar ben de yalnızca pamuk ve su kullanırım. hala da öyle yapıyorum fakat dışarısı için bir paket ıslak mendil her zaman çantamızda.)prima premium care yenidoğan 22 tl idi. uni baby de kutunun arasında 40lı üç paketi 12 tl ye almıştım. *sonra annem primanın sensitive olan ıslak mendilini almış..sensitive fakat arasında yine 2 satır kimyasal mevcut ve berbat kokuyordu. paket bitince tekrar almadım. pakette 56 tane mevcut ve fiyatı 4 tl.. *şampuanımız ve sabunumuz dalin diye dalin,in ıslak mendilini denedim. kocaman havlu bu gibi mendilleri var ve mis gibi dalin kokuyordu amaaaa kendimde deneyince kötü durumda yaktığını gördüm.bir daha almadım. onu da 3lü ekonomik paketini almıştım 9 tl ye.lakin tekli paket 4 tl.. * bu arada sivasa geldim ve premium care daha ilçede bulunmuyordu. zorunlu aktif bebe aldım.arasında 39 tane var ve 14 tl.. kaka yapınca farketmemişsem ve oğlum tepinmişse sızıntı yapıyor. lakin çiş hakkında yine iyiydi. bir keresinde oğlumun çok ıslattığı bir gün, (bez 1 kilo falandı herhalde:KK1:) ıslak olması gereken kısıma peçeteyle bastırdım ve peçete kupkuruydu. ha bebeğiniz erkekse, taraf yatmışsa, pipi o tarafa doğruysa sızıntı kaçınılmaz nebati.. *burada birisi primayı aramış ve \"bütün prima bezleri aynı\" cevabını almış diye primanın en ucuzunu uyu-oyna yı denedim. 60lı yahut 80 lisi 12 tl idi, hatırlamıyorum.turuncu paketler. o kadar i,nce ki oyuncak sanarsınız. hani insan \"malzemeden çalmışlar\" diyecek:KK1: hatırlamıyorum fakat sızıntı yapmamıştı sanırım. fakat bu benim beze güvenmediğimden 2 saat dolmadan değiştirdiğim için olabilir. bir de başka prima bezlerine benzemiyor. naylon bu gibi... *arkadaşımın ısrarlı tavsiyesi üzerine( her zaman de bu nedenden deneriz değil mi:KK1:) canbebe aldım. hem de Türk malı dedim meğer ontex almış onu da..neyse ekonomik paket diye bir şey. 84 adet bez 2 ıslak mendil 1 bakım örtüsü.24 tl.. her çeşitli kokuyu anında odanın genel havasında buluyorsunuz.oğlum çiş yapınca balon bu gibi şişiyor, peçete bastırıp kuruluk testini pek geçemedi,hafifi rutubet vardı peçetede. vee kakayı sızdırıyor. taraf bantları da prima kadar esnek değil. hatta pek esnek sayılmaz. çekiştirince hafif geriliyor işte... * can bebenin paketten çıkan ıslak mendili güzeldi gerçekte kokusu hoş. aşırı ıslak değil, çok kuru değil...hani hepsinde sürüyle kimyasal var ya ve inanın ki içeriklernde tek değişen kokusunu verici parfümün adı..o sebepten dolayı tercih edilebilmekte..perakende fiyatı nette 2,99 tl. *dün de bim e gitmiştik. elimdeki can bebe bitmek üzereydi. yine burada birinin komşusu kullanıyormuşşşş çok memnunmuşşşş diye bim in kendi ürünü var. jenny-willy bebek bezini denedim. paketi açınca buraaam buram deterjan kokuyor. banyoda deterjan dolabını açmış bunun gibi oldum. bu sayede kaka ve çiş kokusunu fevkaladenin fevkinde bastırıyor amaaaa bu bezi tasarlayan taraf esnel bant diye bir şey duymamış mı acaba?????? taraf bantlar kazık gibi..arka bel tarafını lastikli gibi yapmışlar. onun dışında can bebeyle tipi aynı. lakin peçeteyle kuruluk testinden resmen sınıfta kaldı. Allahtan oğlum kucağımda oynarken kakasını yaptı ki derhal farkettim. daha işlemin gürültüsü kulağımdayken bezi açtım, anında bacaklara doğru sızıntıda...az beklesem pijama batacakmış...saat başı değiştirerek elimdekileri bitirmeyi ve bu ayı kaka lekesiz atlatmayı hedefliyorum.. bu arada 5-9 kilo aralığında arasında 60 tane var ve 12,50 tl. * bim deyken bir de yaş mendil yapmışlar. \"yenidoğan:nazar:\" şimdi moda ya nazar boncuğu koymak...resmen prima sensitive ile aynı. o berbat kokusu dahil. yalnızca bu daha küçük mendilleri.. 40lı paket, 1,69 tl... *evde bulunsun diye a101 in kendi ürünü mendiva yı, bim in kendi ürünü şu yeşil paketleri ve hobby de denedim yaş mendilde. hobby en kötüleri. küçücük katı mendiller ve kötü kokuyor. bimin kutu falan basit de koku kötü. en iyisi mendivaydı...mavi paket. 2 tl. havlu benzeri kocaman mendilleri. kokusu da hafif. demek ki neymiş, bütçe el verdikçe premium care e devam...ıslak mendile gelince, evde pamuk su(şu yuvarlak tüysüz makyaj silme pamuklarından alıyorum. bimden. 70 li 1,5 tl falan), dışarıda da mendiva ve ya canbebe tercih edilebilmekte... kızlar kendim denemediğim hiçbir şeyi yazmak istemedim. duyumlarım var ama bazan biz anneler tercih ettiğimiz şey kötü olsa dahi söylemeyebiliyoruz. o yüzden güvenemedim. umarım işinize fayda deneyimlerim... bu arada aşırı şükür oğlum pişik olmadı maşallah...
Share on Google Plus

About Kadınlar Yorumluyor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder